VII. Окупація і руйнування ідентичності

Триває другий рік повномасштабної війни й деокупація українських територій нашими захисниками та захисницями. Що відбувається на окупованих територіях? Як окупанти запроваджують цензуру й знищують українські підручники та інші прояви ідентичності? Аналізуємо «братню допомогу» й розповідаємо героїчні історії опору в новому епізоді подкасту «Пост правди».

З’ясовуємо:  

— Які підручники росіяни хочуть запровадити на окупованих територіях?

— Як на Донеччині уроки української мови стали уроками «мови народів Донбасу», а «Українська література» — «Літературним читанням народів Донбасу»?

— Що таке юнармія та як окупанти мілітаризують дітей?  

— Що українці з деокупованих територій розповідають про катівні, допити «на підвалі» та інші методи насаджування тотального «русского міра»?

— Навіщо нам документувати всі злочини росіян?

Подкаст виходить за підтримки Ґете-Інституту в Україні.

Підтримати Куншт

 

Додаткові посилання

«Спецоперація» та окупація: у росії готують нові підручники з історії

«Освітнє поле на тимчасово окупованих територіях України (2014-2019 рр.)»

Наказ Міністерства освіти та науки «ДНР».

Стаття The Times про юнармію. 

Освіта на окупованих територіях України (24 лютого — 30 квітня 2022)

Як Балаклія чинила опір окупації? 

Проєкт «Деокупація» від Ukraїner

Стоп лінгвоцид

Про проєкт «Лінгвоцид»

Be the first to comment on "VII. Окупація і руйнування ідентичності"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*