Подкаст: Відтворювати в новому вікні | Скачати (44.1MB) | Репост
Музикознавиця Любов Морозова продовжує розповідати про видатних композиторів межі XIX-XX столітть, які суттєво вплинули на становлення академічної музики наступних ста років. Цього разу мова йде про Еріка Саті – недооціненого автора, якого в Україні виконують доволі рідко. Гість студії: Дмитро Радзецький – гітарист, композитор і просто сміливець, який наважився зіграти твори Еріка Саті.
У програмі ви також дізнаєтеся:
Як звучить морський огірок?
Чому Саті іронізував з Вагнера?
Навіщо композитор написав нецензурного листа своєму критику і скільки часу він провів за це у в`язниці?
Що буде, якщо виконати один твір Саті 840 разів поспіль?
Навіщо грати в бадмінтон у філармонії?
Яким чином Ерік Саті вплинув на Брайана Іно, – одного з головних електронних та рок-музикантів ХХ століття, – та Стіва Хеккета – гітариста британського прог-рок-гурту Genesis?
Треклист:
Ерік Саті — Gnossienne #4. Джон (флейта) і Стів Хекетт (гітара)
Ерік Саті — Засушені ембріони. (Частина 1: Голотурія; Частина 3: Подофтальнма). Діна Писаренко (фортепіано).
Ерік Саті — Передостанні думки. Генадій Рождественський (фортепіано, голос).
Ерік Саті — П’ять гримас для «Сна у літню ніч». Оркестр Armonia Ludus (диригент – Міхеїл Менабде).
Ерік Саті — Vexation. Боян Горішек (фортепіано).
Ерік Саті — Музика меблів. Звукові плитки. Оркестр Armonia Ludus (диригент – Міхеїл Менабде).
Ерік Саті — Музика до фільму «Антракт». Фрагмент. Оркестр Armonia Ludus (диригент – Міхеїл Менабде).
Сидір Бузина для Громадського радіо
Be the first to comment on "Засушені ембріони, музика меблів та інша дивина у творах Еріка Саті"