Подкаст: Відтворювати в новому вікні | Скачати (13.2MB) | Репост
У студії Яна Вуєва, CEO агенції маркетингових комунікацій Yummy BTL, та Оксана Павленко (The Devochki)
Що таке бренд?
Яна Вуєва: Будь-який бізнес, який назвав себе, візуально та текстово означив, зареєстрував це офіційно — це вже бренд. Є навіть категорія: особистий піар — створення особистого бренду.
Ірина Славінська: Що є сучасним українським брендом?
Оксана Павленко: Бренд, як на мене, трохи більше, ніж просто створити якийсь бізнес і щось продавати. Бренд — це те, що викликає захоплення, він впізнаваний і викликає асоціації.
Ірина Славінська: Бренд — це емоція?
Оксана Павленко: Бренд — це дуже багато всього. Емоція теж дуже важлива. В сучасному світі важливо, щоб бренд викликав емоцію.
Українські бренди
Ірина Славінська: Мені здається, часто молоді українські проекти роблять одне й те саме.
Оксана Павленко: Мені здається, це нормально. Люди хочуть це купувати і бренд розуміє, що це треба робити. Наприклад, всі минулого року нашили сліпонів — ми робимо їх підбірки і це розуміємо.
Яна Вуєва: В маркетингу є дві різні стратегії поведінки: коли ти «на піку хвилі сліпонів», аналізуєш конкурентів і намагаєшся: зробити щось краще/дешевше/залучити лідерів думок і показати ринкові переваги. Або ж, навпаки, показуєш людям потреби, які ти вирішиш і зробиш їх щасливими: наприклад тенденція, що модно ходити босим і фарбувати ноги червоним.
Чи вдається українським брендам робити щось зовсім нове?
Яна Вуєва: Вдається. Наприклад, декілька років тому спочатку один український бренд, а потім два запустили бренди української білизни. Такої ніші не було і мало хто був готовий купувати українську білизну, бо це складні технології, важливо, щоб вона була якісна та комфортна. Коли запустився перший бренд, він фактично відкрив нішу. Тоді в принципі прозвучало: можна носити українську білизну.
Типові помилки
Яна Вуєва: Ми аналізували запити, які надходили до нашої агенції протягом останнього року. Фактично всі вони раніш звучали так: пропіарте мене. Як на мене, це ні про що, бо це енергія без вектора. Зараз тішить, що бренди звертаються, скоріше, за розробкою стратегії.
Оксана Павленко: Брендам часто потрібно пояснювати, що в них є певна аудиторія і чому їхньою аудиторією не можуть бути абсолютно всі люди на землі.
Як брендам комунікувати у соцмережах і що робити у конфліктних ситуаціях з клієнтами — повну версію розмову слухайте в доданому аудіофайлі.
Be the first to comment on "Як працювати з клієнтами? Поради українським брендам"