Подкаст: Відтворювати в новому вікні | Скачати (14.8MB) | Репост
Якими будуть ці норми, розповідає координатор з національної роботи та проекту «Український інформаційний центр велотранспорту» Вадим Денисенко.
Ми живемо ще за нормами радянських часів, наприклад, в нас заширокі смуги руху або завелика швидкість на вулицях міста. Ще у 60-х роках, звідки прийшли до нас норми будівництва міських вулиць, існувала мрія інженерів дозволити автомобілям максимально швидко і комфортно пересуватися містами. Тоді рівень автомобілізації як в Радянському союзі, так і в Європі був дуже низький. Із збагаченням європейських країн та збільшенням автомобілізації, в Європі почали відмовлятися від ідеї швидкісних магістралей посеред міст. В Радянському же союзі автомобільний бум стався вже після його розвалу.
Відповідно, настав час розібратися з будівельним спадком, що нам дістався і наразі потребує змін.
Отже, буде змінено ширину смуг. Зараз ця ширина складає 3,75 метрів. Анонсується, що вона складатиме 3 метра.
Зміни торкнуться також розрахункової швидкості. Розрахункова швидкість — це показник, який використовують інженери при проектуванні вулиці, виходячи з того, на якій швидкості повинно бути комфортно рухатися водієві. Зараз в будівельних нормах, які не переглядалися з 2001 року, швидкісний режим для міст є 120 і 100 км/год. Передбачається, що цей швидкісний режим буде становить приблизно 60 км/год.
Буде змінюватися ширина існуючих вулиць, можливо, з’являться велосипедні доріжки там, де їх зараз немає.
Ці зміни торкнуться і водіїв, але жодні правила дорожнього руху змінюватися не будуть.
Інфраструктура оновлених вулиць фізично не даватиме водіям почуття комфорту на високих швидкостях. Нові проекти будуть стишувати рух, і водії цього, навіть, не помічатимуть, їм буде некомфортно перевищувати цей швидкісний режим — 60 км/год.
Для зручності пішоходів з’являться нові пішохідні переходи. Наприклад, на Хрещатику їх буде аж 9. Департамент транспортної інфраструктури міста Києва запускає пілотний проект, який передбачає трансформацію Хрещатика, щоб його можна було переходити за допомогою не тільки підземних переходів.
Один з пішохідних переходів готується до появи в районі ЦУМу, решта — від Бессарабки і до Європейської площі.
Be the first to comment on "Як не дозволяти водіям з комфортом перевищувати швидкість?"