Подкаст: Відтворювати в новому вікні | Скачати (7.4MB) | Репост
На телефонному зв’язку зі студією— аналітикиня Інституту масової інформації Яна Машкова.
Любомир Ференс: Жінки-експертки коментують тільки кожний 7 матеріал у ЗМІ. З чим це пов’язано?
Яна Машкова: Цього року ми провели моніторинг і дізналися, що значно зменшився показник присутності жінок в ЗМІ. Зараз він дорівнює 14%. Минулого року було 17%, а в 2015 — 19%.
Жінок в Україні на 4% більше, ніж чоловіків. Експертки є. ЗМІ потрібно розширювати власну базу експертів з дотриманням гендерного балансу. Потрібно показати суспільству, що жінки є, для чого можна активно вживати фемінітиви. Також потрібно уникати сексистських заголовків.
Якщо подивитися на жінок-героїнь, то показник цього року зріс. Це 27%. Це поліпшення. Минулого року було 23%. Жінки фігурують переважно в темах культури, схуднення, здоров’я. Жінки у темі криміналу є жертвами зґвалтувань, винуватцями або жертвами ДТП. У політиці присутність жінок дорівнює 2%. Найактивніше як героїнь використовують Ірину Геращенко та Надію Савченко. Існують поодинокі згадки про пані Гонтареву, Супрун.
Євгенія Гончарук: Яким ЗМІ вдається залучати більше жінок у якості експерток?
Яна Машкова: Деякі ЗМІ активно використовують жінок у якості експерток, а деякі зовсім не використовують.
Be the first to comment on "Показник присутності жінок в ЗМІ зменшився до 14%, — аналітикиня ІМІ"