Подкаст: Відтворювати в новому вікні | Скачати (163.4MB) | Репост
Герой №10 — Микола Балабан — засновник студії нативної реклами Zdatni та видавець The Village Україна.
У інтерв’ю говоримо про:
— особливості роботи у сфері реклами,
— переформатування «Апрель-медіа» у Zdatni,
— купівлю франшизи і рестарт The Village Україна,
— найдорожчі та найдешевші спецпроекти,
— механіку, тривалість і KPI спецпроектів
— та інше.
***
МедіаПрактики — перший подкаст про українські медіа.
Герої проекту — найяскравіші молоді медіа-менеджери, медіа-активісти та журналісти — розкажуть про ключові виклики, з якими зіштовхуються незалежні медіа в Україні, та про інструменти й можливості, які допоможуть побудувати ефективну медіа-організацію.
Впродовж 20 тижнів ми поговоримо про бізнес-моделі успішних медіа-проектів, про особливості створення локальних і нішевих медіа, про можливості VR та відео 360 для ЗМІ, про перспективи друкованих журналів та онлайн-радіо, а також про інструменти, які варто використовувати медійникам, аби створювати якісніші медіа та заробляти більше.
***
Конспекти розмов → theukrainians.org/media
Сторінка подкасту у Facebook → fb.com/mediaherous
Подкаст у SoundCloud → soundcloud.com/mediaherous
Проект створений за підтримки Українського медійного проекту (У-Медіа), що виконується міжнародною неурядовою організацією Інтерньюс за підтримки USAID.
Автор проекту — Тарас Прокопишин, керівник The Ukrainians (theukrainians.org)
Музика — Jason Shaw by audionautix.com.
Фото — Григорій Веприк, The Gate Agency.
Be the first to comment on "Микола Балабан, Студія нативної реклами Zdatni / s1e10"