Подкаст: Відтворювати в новому вікні | Скачати (44.1MB) | Репост
У новому випуску програми «Мі-дієз» музикознавиця Любов Морозова розповідає про Клода Дебюссі – француза, якого називають одним із основоположників музичного імпресіонізму. А гість студії, – піаніст Євген Громов, – вважає, що імпресіоністом він насправді ніколи й не був. Так чи інакше, на стиль композитора вплинуло французьке бароко та твори росіянина Модеста Мусоргського.
У програмі ви також дізнаєтеся:
На що Дебюссі надихнуло споглядання ріки Сени вночі?
Чи можна грати музику французького композитора ногами?
Чому він присвячував свої твори старовинній Іспанії та віршу «проклятого поета» Франсуа Війона?
Як звучить етюд для восьми пальців?
Чи може колискова бути героїчною?
Треклист:
Сарабанда з сюїти «Для фортепіано» (в оркестровці Моріса Равеля). Виконує Ольстерський оркестр, диригент – Ян-Паскаль Тортелье.
«Хмари» з симфонічного триптиху «Ноктюрни». Виконує Клівлендський оркестр, диригент – П’єр Булез.
«Із зошита ескізів». Виконує Клод Дебюссі (запис, зроблений композитором у 1913 році на механічному фортепіано Welte-Mignon, перенесений на CD у 2000 році).
«Ранок святкового дня» з циклу «Іберія» оркестрового триптиху «Образи». Виконує Клівлендський оркестр, диригент – П’єр Булез.
Балада №2 з циклу «3 балади Франсуа Війона». Виконує Елісон Хаглі (сопрано) у супроводі Клівлендського оркестру, диригент – П’єр Булез.
Етюд для восьми пальців з циклу Етюдів для фортепіано. Виконує Пол Джакобс (фортепіано).
«У білому та чорному» для двох фортепіано. Частина друга. Виконують Массіміліано Дамеріні та Марко Рапетті (фортепіано).
«Різдво дітей, позбавлених домівки». Виконують Еллі Амелінг (сопрано) та Долтон Болдвін (фортепіано).
Сидір Бузина для Громадського радіо
Be the first to comment on "Мистецтво напівпедалі та чвертьпедалі напівімпресіоніста та чвертьавангардиста Клода Дебюссі"