Інтернет-реклама вже наздогнала за обсягами рекламу на ТБ, — Олександр Яценко

Розповів Олександр Яценко член комітету з питань інтернет-реклами Інтернет Асоціації України.

 

Інтернет-асоціація за підсумками дослідження наводить цифру, що частка інтернет-реклами становить 42%:

«Це цифра приросту в порівнянні цього року з попереднім. Взагалі сума коштів в інтернет-рекламі (саме її медійна складова) за перше півріччя цього року склала 827 мільйонів гривень», — пояснює експерт.

Він також зазначив, що темпи росту цього ринку в нас будуть значні ще довгий період часу:

«В цілому ми сильно відстаємо в порівнянні з іншими країнами в частині коштів, які витрачаються на інтернет-рекламу. Великий приріст ми будемо чекати протягом найближчого десятиліття. Інтернет-асоціація України пропонує двозначні цифри з приросту протягом останніх семи років», — розповів Олександр Яценко.

Він також зазначив, що цікавим фактом є те, що інтернет-реклама в Україні поступово наздоганяє, а можливо і вже наздогнала телевізійну рекламу за вкладанням  коштів:

«У світі буквально декілька ринків (британський, американський) мають таку ситуацію, коли кошти, які йдуть на розміщення по телебаченню, майже ідентичні з тими, що йдуть на розміщення реклами в Інтернеті», — додав експерт.

Повну версію розмови слухайте в доданому звуковому файлі.

About the Author

Громадське Радіо
Подкасти радіомережі “Громадське радіо” (м. Київ та область – 70,4 МГц (УКХ); м. Волноваха – 66,05 МГц (УКХ) та 103,8 МГц (FM); м. Краматорськ – 103,2 МГц; м. Красноармійськ – 99,6 МГц; м. Старобільськ – 90,2 МГц; с. Широке – 101,8 МГц; смт. Біловодськ – 92,6 МГц; смт. Білолуцьк – 100 МГц; смт. Зоринівка – 103,7 МГц). Сайт: hromadske.radio

Be the first to comment on "Інтернет-реклама вже наздогнала за обсягами рекламу на ТБ, — Олександр Яценко"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*