Подкаст: Відтворювати в новому вікні | Скачати () | Репост
Герой №3 — Ігор Стефурак — засновник проекту Workcelerator (workcelerator.com) та колишній менеджер по роботі зі стартапами в акселераторі GrowthUP.
У інтерв’ю говоримо про:
— інвестиції у медіа,
— lean-підхід для медіа-проектів,
— важливість орієнтації на проблему читачів,
— тестування ідей та експериментування,
— небезпеку «закоханості» у проекти,
— створення проектів без програмування,
— та інше.
***
МедіаПрактики — перший подкаст про українські медіа.
Герої проекту — найяскравіші молоді медіа-менеджери, медіа-активісти та журналісти — розкажуть про ключові виклики, з якими зіштовхуються незалежні медіа в Україні, та про інструменти й можливості, які допоможуть побудувати ефективну медіа-організацію.
Впродовж 20 тижнів ми поговоримо про бізнес-моделі успішних медіа-проектів, про особливості створення локальних і нішевих медіа, про можливості VR та відео 360 для ЗМІ, про перспективи друкованих журналів та онлайн-радіо, а також про інструменти, які варто використовувати медійникам, аби створювати якісніші медіа та заробляти більше.
***
Конспекти розмов → theukrainians.org/media
Сторінка подкасту у Facebook → fb.com/mediaherous
Виготовлення подкасту стало можливим завдяки підтримці американського народу, що була надана через проект USAID «У-Медіа», що виконується міжнародною організацією Інтерньюз. Зміст матеріалів є виключно відповідальністю The Ukrainians та необов’язково відображає точку зору USAID, уряду США та Інтерньюз.
Автор проекту — Тарас Прокопишин, керівник The Ukrainians (theukrainians.org)
Музика — Jason Shaw by audionautix.com.
Фото — Григорій Веприк, The Gate Agency.
Be the first to comment on "Ігор Стефурак, Workcelerator / s1e3"