ФінТех Подкаст 74: Чому ритейлери впроваджують послугу грошових переказів?

У новому випуску подкастів на Finance.UA ведуча Юлія Бондар та керуючий партнер компанії PayForce Іван Істомін обговорили нові платіжні та фінансові послуги, які з недавнього часу стали впроваджувати ритейлери, мобільні оператори і поштові логісти.

На думку Івана, впровадження такої послуги, як грошові перекази, або як інакше кажуть P2P перекази, – можливість для великих гравців ринку розширити свої можливості і послуги надані клієнтам.

“Основна мета – надати додатковий сервіс, дати якісне обслуговування, а також не відпустити зі свого сайту клієнта”, – повідомив Іван Істомін.

Так звані P2P перекази з недавнього часу почали здійснювати інтернет-магазини Rozetka, Allo, а також мобільний оператор МТС і “Укрпошта”. Компанія Allo зареєструвала також знак для товарів і послуг – Алло Банк, а “Укрпошта” розмістила на своєму сайті проект закону, який у разі прийняття фактично перетворить компанію в учасника ринку платіжних систем.

І рітейлери і банки прагнуть до одного – наростити якомога більше клієнтів. А як сказав Іван Істомін, посилаючись на цитату Білла Гейтса: “Людям потрібен банкінг, але не потрібні банки.”

Хронометраж: 41:34

Be the first to comment on "ФінТех Подкаст 74: Чому ритейлери впроваджують послугу грошових переказів?"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*