Подкаст: Відтворювати в новому вікні | Скачати (47.2MB) | Репост
У сьогоднішньому ювілейному випуску подкастів на порталі Finance.UA Юлія Бондар дізналася у керівника департаменту фінансових досліджень, компанії GfK Ukraine Дмитра Яблоновського, які банківські послуги користуються попитом у споживачів, від чого на сьогоднішній день не готові відмовитися, і що змушує банки розвиватися.
Дмитро зазначає, що більшість кінцевих споживачів, навіть після використання банківського продукту, не можуть до кінця оцінити його якість. Причина, яка обґрунтовує таку поведінку – недостатня фінансова грамотність серед населення.
На думку гостя подкасту, фінансова грамотність повинна вчити людей зберігати кошти, і все більше відмовлятися від придбань товарів в кредит. Безперечно, навчати фінансової грамотності повинні, як банки, так і платіжні системи.
На сьогоднішній день найбільш затребуваним банківським продуктом є платіжна картка. Згідно з останніми дослідженнями компанії GfK Ukraine за 2015 рік 58% українців використовували платіжні картки. У 58% увійшли як пенсіонери, так і молода частина населення країни, охоплюючи і міське, і сільське населення.
У кризовий період все більше почала зростати кількість небанківських послуг. До таких Дмитро відніс ломбарди і фінансові компанії, які зайняли “свою нішу” між банківськими установами і вищезгаданими ломбардами.
У сьогоднішньому подкасті, ви також дізнаєтеся від нашого гостя, ніж криза 2008-2009 року відрізняється від 2014-2015 року.
Хронометраж – 51:32
Be the first to comment on "ФінТех Подкаст 100. Дмитро Яблоновський (GfK): Як споживачі реагують на нові банківські та небанківські послуги"