Digitaliziren #68

КИТАЙ І AI (00:43-3:18) Новинарна агенція Сіньхуа презентує першу в світі цифрову телеведучу: штучний інтелект на ім’я Сінь Сяомен ОСКАР 2019 (4:20-12:45) • перемога фільму Netflix у двох номінаціях • рекламні ролики брендів у паузі між нагородженнями • Nike і продовження тренду на чітку позицію бренду IKEA І СИТУАТИВ (12:50-15:00) Як обрати принт для брендованого мерчу РЕЛІЗ HOLOLENS 2 (15:05-20:25) $3,500 за новий хедсет змішаної реальності FACEBOOK (20:35-26:00) Річний челендж Цукерберга: розмови про технології і майбутнє (насправді – про Facebook) • у кожній вітальні не має бути камер (Fb Portal не рахується:) • «ні» платним фб-акаунтам без реклами AMAZON І FACIAL RECOGNITION (26:15-32:35) Один з лідерів ринку очолює дискусію про врегулювання VIBER І МОНЕТИЗАЦІЯ ЧАТ-БОТІВ (32:51-35:30) $4,500 на місяць за 500 000 відправлених повідомлень BOOKS. Запускаємо рубрику книжкових порад! Simon Sinek “Start With Why: How Great Leaders Inspire Everyone to Take Action” Розуміння «Чому?» і «Навіщо?» як запорука успіху (на прикладі Apple, Starbucks, Microsoft та інших)

— Delivered by Feed43 service

Be the first to comment on "Digitaliziren #68"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*