Подкаст: Відтворювати в новому вікні | Скачати (12.0MB) | Репост
В ефірі “Громадського радіо” експерт паливного ринку Артем Куюн розповів, що оскільки зі столиці зникнуть так звані «сірі» газові станції, великі заправні комплекси зможуть вільно конкурувати між собою, при цьому відраховуючи кошти до місцевих бюджетів
Київська влада обіцяє до 1 травня прибрати нелегальні газові станції напередодні «Євробачення», насамперед, тому що вони небезпечні. Натомість хочуть залишити тільки ті станції, які є на території заправних комплексів.
За останні два роки у Києві було побудовано понад 370 окремих газових модулів, але нині їх близько кількох десятків після хвилі демонтажу.
Якщо такий об’єкт розміщений поблизу житлової зони – це небезпечно. У разі детонації, вибухова хвиля зносить усе у радіусі 200 метрів. Газова заправка, якщо на ній зберігаються усі норми безпеки, безпечна.
Однак, економічні підрахунки засвідчують, що існування окремого газового модулю, законного, невигідне, за винятком окремих рідкісних випадків. У Києві з такою вартістю землі та послуг, з “білими” зарплатами, це неприбутково, вважає Куюн.
kuyun.jpg
Артем Куюн у студії Громадського радіоГромадське радіо
Зі слів експерта, у Києві понад 100 АЗС мають газовий модуль, відтак існує доволі жорстка конкуренція, тому ціна буде завжди ринковою. Для споживача це означає, що вона не буде виходити за рамки. І найголовніше, що ціна буде така, як в основних регіонах.
Прослухати цю розмову у повному вигляді ви можете праворуч вгорі.
Be the first to comment on "Чи вплине демонтаж нелегальних газових заправок на ціну пального у Києві?"