Чому тарифи на вантажні перевезення залізницею є такими низькими?

«Тема тарифоутворення всеосяжна, тут дуже багато причин. Перша — сама система тарифоутворення. В нашій країні виходить так, що тарифи формують не залізничники. Вони подають тарифи, якими самі їх бачать, але узгоджують з Міністерством економіки, Міністерством фінансів, із Державним комітетом з регуляторної політики. Узгодити мають дуже багато відомств. Будь-яке з них може їх відхилити — і все починається спочатку», — розповідає про тарифоутворення Микола Копилов.

«В законі про залізничний транспорт, зокрема, написано, що залізниця зобов’язана виконувати потреби економіки в перевезеннях вантажів. Відмовити в перевезенні залізничники не можуть. Але так виходить, що дефіцит рухомого складу настільки великий, що не завжди ці потреби можуть задовільнити. Тобто до певного час виграють вантажовласники, ті хто перевозить, з іншого боку, рухомий склад зношується, його на ринку перевезень вже менше, ніж приватного рухомого складу». 

Повну версію розмови слухайте в додавному відео- та аудіофайлі.

About the Author

Громадське Радіо
Подкасти радіомережі “Громадське радіо” (м. Київ та область – 70,4 МГц (УКХ); м. Волноваха – 66,05 МГц (УКХ) та 103,8 МГц (FM); м. Краматорськ – 103,2 МГц; м. Красноармійськ – 99,6 МГц; м. Старобільськ – 90,2 МГц; с. Широке – 101,8 МГц; смт. Біловодськ – 92,6 МГц; смт. Білолуцьк – 100 МГц; смт. Зоринівка – 103,7 МГц). Сайт: hromadske.radio