Подкаст: Відтворювати в новому вікні | Скачати () | Репост
Майже 60% посилань, які поширюють у твіттері, ніхто ніколи не відкривав. Навіть люди, які їх поширили. То навіщо ж вони це роблять? Поговоримо про це в останньому епізоді першого сезону подкасту «Пост правди».
Сьогодні розмовлятимемо про таке:
‒ Як ми раптово заговорили латиною;
‒ Чому в Україні ледь не назвали село на честь Майкла Джексона;
‒ Як українців дезінфекували смсками;
‒ Чому слони ледь не стали алкоголіками.
Дякуємо, що слухали «Пост правди». Кирило, Даша й уся команда «Куншту» кажуть «бувай» до наступного сезону. До нових зустрічей!
«Пост правди» виходить за підтримки Українського культурного фонду та у співпраці з Громадським радіо.
Підтримати Куншт, ставши нашим другом: https://kunsht.com.ua/druzi/
Джерела:
1. Хто робить віральний контент? https://bit.ly/37CgOHT
2. Чи читають новини у твіттері https://hal.inria.fr/hal-01281190
3. Чи справді природа очистилася під час пандемії? https://on.natgeo.com/2Hxssco
4. Результати Всеукраїнського опитування КМІС про джерела інформації, яким вони довіряють https://bit.ly/3miEViX
5.Справжні мотиви соціальної реклами на телебаченні https://bit.ly/3e3aLNF
6. Онлайн-посібник з медіаграмотності http://mediadriver.online
7. Nora Ephron. I Feel Bad About My Neck: And Other Thoughts on Being a Woman https://bit.ly/35xoAzZ
8. Новина про слонів у китайському селі: https://bit.ly/3oueOrk
Be the first to comment on "ХІІ. Медіаграмотність: Джексонівка, місінформація, фінансування телеканалів"