Подкаст: Відтворювати в новому вікні | Скачати () | Репост
У період модернізму композитори переосмислювали усі складові опери, в тому числі і сюжет — від гротеску, іронії та сарказму до абсурду, від «кулінарних» опер до гостросоціальних, політичних. Та попри усі оновлення опері не вдавалося повернути минулу популярність, що й змусило констатувати факт «смерті опери». Що буває після «смерті» та чи актуальна ця теза зараз, а також як на занепад опери вплинуло кіномистецтво та чи є позитивні сторони від такого впливу — слухайте у п’ятому епізоді подкасту.
В епізоді згадуються опери:
Штраус «Саломея», «Електра», Прокоф’єв «Гравець», «Любов до трьох апельсинів», Кейдж «Євроопера 5», Тронд Райнхольдтсен «Ніщо», Беріо «Опера», Шнітке «Джезуальдо», «Життя з ідіотом», Мартинов «Вправи й танці Гвідо», Мійо «Бідний матрос», Пулєнк «Груди Терезія», Шостакович «Ніс», Етвеш «Три сестри», Брехт та Вайль «Піднесення та падіння міста Махагоні», «Тригрошова опера», Штокгаузен Гелікоптер-квартет з опери «Середа» з циклу «Світло», Ноно «Прометей».
Підтримайте The Claquers на Patreon
Щоб послухати наступний епізод якомога раніше — підписуйтеся на подкаст та доєднуйтеся до сторінок The Claquers у соц. мережах:
Be the first to comment on "Де шукати сучасну оперу? #5 Сучасна опера між абсурдом та політикою, між мюзиклом та кіно"