Лєра Лауда, Студія розвитку локальних медіа «АБО» / s1e9

Героїня №9 — Лєра Лауда — керівниця Агенції розвитку локальних медіа «Або».

У інтерв’ю говоримо про:
— локальну та гіперлокальну журналістику,
— розвиток медіа-проекту «Дирижабль»,
— ідею та формат агенції «Або»,
— нативну рекламу в медіа з райцентрів
— та інше.

***

МедіаПрактики — перший подкаст про українські медіа.

Герої проекту — найяскравіші молоді медіа-менеджери, медіа-активісти та журналісти — розкажуть про ключові виклики, з якими зіштовхуються незалежні медіа в Україні, та про інструменти й можливості, які допоможуть побудувати ефективну медіа-організацію.

Впродовж 20 тижнів ми поговоримо про бізнес-моделі успішних медіа-проектів, про особливості створення локальних і нішевих медіа, про можливості VR та відео 360 для ЗМІ, про перспективи друкованих журналів та онлайн-радіо, а також про інструменти, які варто використовувати медійникам, аби створювати якісніші медіа та заробляти більше.

***

Конспекти розмов → theukrainians.org/media
Сторінка подкасту у Facebook → fb.com/mediaherous
Подкаст у SoundCloud → soundcloud.com/mediaherous

Проект створений за підтримки Українського медійного проекту (У-Медіа), що виконується міжнародною неурядовою організацією Інтерньюс за підтримки USAID.

Автор проекту — Тарас Прокопишин, керівник The Ukrainians (theukrainians.org)
Музика — Jason Shaw by audionautix.com.
Фото — Григорій Веприк, The Gate Agency.

Be the first to comment on "Лєра Лауда, Студія розвитку локальних медіа «АБО» / s1e9"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*