Подкаст: Відтворювати в новому вікні | Скачати (25.6MB) | Репост
Нещодавно нам пощастило побувати в секретній студії Ubisoft Kyiv. Чому секретна? Тому що майже все що ми бачили, чули або просто відчували знаходиться під штампом NDA 🙂 І це дуже круто! Але ми все ж змогли поговорити про створення, просування, складнощі та досягнення гри, яку створювали в українській студії Ubisoft спільно з фінською студією RedLynx — новий хіт Trials Rising! Продюсер гри, Олександр Швирло, розповів нам деякі цікаві нюанси, що лежать в основі гри, які нововведення використала команда при створенні Trials Rising, та як вони змогли долучити фанатів попередніх ігор серії до створення нового контенту в новому проекті.
Також, разом з Ubisoft Kyiv, ми оголошуємо конкурс, в якому розігруємо коробкову версію Trials Rising Gold Edition для PlayStation 4 + мерч — Medical Kit!
Для того щоб взяти участь у конкурсі достатньо:
- Бути підписником нашого каналу: youtube.com/PlayUAmain
- Написати 3 (три) найкорисніші та найоригінальніші поради для мотоциклістів та велосипедистів.
Автор найцікавішого та найвеселішого коментаря отримає цей приз. Переможця обиратиме продюсер гри Trials Rising — Олександр Швирло.
Be the first to comment on "Ubisoft Kyiv. Як створювалась Trials Rising. Інтерв’ю з Олександром Швирло"