Шатли і пересадочні хаби — новації транспортної стратегії Києва

Говоримо з Ганною Бондар, прес-секретаркою Департаменту транспортної інфраструктури КМДА.

Євген Павлюковський: Яка основна причина такого рішення?

Ганна Бондар: Як ми знаємо, в Києві активно впроваджується нова транспортна політика, в основу якої лягла концепція сталої міської мобільності. Це означає, що всі транспортні та будівельні проекти впроваджуються в столиці з точки зору зручності для населення і створення комфортного простору для життя містян.

Ми бачимо, що трафік на дорогах столиці перевантажений, особливо, в ранкові та вечірні години. Департамент транспортної інфраструктури переглядав існуючі транспортні моделі, трафік по основних магістралях — велика кількість маршрутних таксі та автобусів заїжджає майже до центральної частини міста. Створюються автовокзали — біля Палацу Україна, станції метро Житомирська, Героїв Дніпра. На добу заїжджає близько 7 000 приміських рейсів і 3 000 міжміських, а в кожній одиниці рухомого складу 26 людей.

На даний момент у нас є вісім автостанцій (комунальна, приватна і 6 — державної власності). У такі автостанції, як Поділ, Південна, Автовокзал Київ заходить велика кількість маршруток. Ці приміські маршрутні таксі не зупиняються в місцях, які відведені згідно їхнього маршруту. Вони заїжджають до Московської площі, Деміївської, Палацу Україну. Хаос не лише на дорогах, а й на місцях стоянки. Тому КМДА з Київською обласною держадміністрацією, Укртрансбезпекою взяли за мету впорядкування транспортний трафік.

Це питання піднімалося рік тому — концепція створення перехоплюючих хабів на основних напрямках в’їзду в столицю. Було прийнято рішення, що в 2017 році розглядається можливість припинення автостанцій Поділ, Південна, Автовокзал Київ.

Євгенія Гончарук: Натомість створять одну станцію Теремки. Яка буде її пасажиропрохідність? За який період її планують побудувати?

Ганна Бондар: Її спроможність на добу — 450 рейсів і 9000 пасажирів. Вона створена з комфортними умовами для пасажирів, кімнатою матері і дитини, для малобільних груп, кафе, ресторани.

Євген Павлюковський: Вона буде не біля станції метро Теремки, а Теремки-2?

Ганна Бондар: Так, вона не в пішій доступності до станції метро Теремки. Тому будуть створені шатли, які будуть перевозити пасажирів від станції метро Теремки до автостанції. Біля цієї автостанції створені місця заїзду для автомобілів з одеського та житомирського напрямку.

У новій транспортній політиці розглядаються нові маршрути. Транспортний потік ми перенаправимо на в’їзд до Києва, створимо комфортні умови для під’їзду пасажирів. Відкриття автостанції планується на кінець 2016 року.

Євгенія Гончарук: Який бюджет? Кошти на будівництво цих проектів буде виділено з місцевого бюджету?

Ганна Бондар: Автостанція вже побудована. Вона приватна, і для міста утримання і будівництво нічого не коштуватиме, а надходження до столичного бюджету ми будемо отримувати згідно закону.

 

 

About the Author

Громадське Радіо
Подкасти радіомережі “Громадське радіо” (м. Київ та область – 70,4 МГц (УКХ); м. Волноваха – 66,05 МГц (УКХ) та 103,8 МГц (FM); м. Краматорськ – 103,2 МГц; м. Красноармійськ – 99,6 МГц; м. Старобільськ – 90,2 МГц; с. Широке – 101,8 МГц; смт. Біловодськ – 92,6 МГц; смт. Білолуцьк – 100 МГц; смт. Зоринівка – 103,7 МГц). Сайт: hromadske.radio

Be the first to comment on "Шатли і пересадочні хаби — новації транспортної стратегії Києва"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*