#20 Fairy tales: David Bowie, Kate Bush, The Beatles, Queen

Як часто ви слухаєте казки? Насправді частіше, ніж вам здається. Казковий сюжет може розповісти набагато більше, ніж реальність. Особливо, якщо ховається у музиці.

У завершальному епізоді другого сезону «Музики з історіями» слухаємо пісні на казкові сюжети. Ярослав Грицак розповідає, чому в СРСР казки були підозрілим жанром, як за допомогою вигаданих сюжетів музиканти кричали світу про свої проблеми і чому дитяча пісня Бітлів «Lucy in the sky with diamonds» насправді — не дитяча.

Приємного прослуховування і дякуємо, що ви з музикою та історіями вже два сезони!

Плей лист до епізоду:

1. Леся Боровець і Олександр Чепурний – Є на світі казка
2. Bucks Fizz – The Land of Make Believe
3. Bert Kaempfert & His Orchestra — Wonderland By Night
4. The Flower Duet (Lakmé)
5. Olivia Newton John & ELO – Xanadu
6. Cat Stevens – Land O’ Freelove & Goodbye
7. Елена Камбурова – Кто тебя выдумал, Звёздная страна?
8. Katarzyna Sobczak – Mały książe
9. Sinead O’Connor – The Emperor’s New Clothes
10. Beatles – Lucy in the Sky with Diamonds
11. Beatles – Across the Universe
12. Davie Bowie – Space Oddity
13. Simon & Garfunkel – The Boxer
14. Paul McCartney – We All Stand Together
15. Kate Bush – Babooshka
16. Kate Bush – Wuthering Heights
17. Pilot – Magic
18. Queen – It is a Kind of Magic
19 Joe Dassin – Billy le Bordelais
20. Limahi – Never Ending Story

***
The Ukrainians Media має місію — уможливлювати позитивні соціальні зміни в Україні. Підтримайте журналістику здорової людини — ставайте нашими амбасадор(к)ами і долучайтеся до змінотворчих зрушень: bit.ly/tujoin

Детально про Спільноту The Ukrainians тут: bit.ly/39dYiop

Якщо ви хочете співпрацювати із The Ukrainians Media — напишіть, будь ласка, нам на цю пошту story@theukrainians.org

Стежте за The Ukrainians у соцмережах:
Facebook bit.ly/38t0Pfe
Instagram bit.ly/3ny7etQ

Be the first to comment on "#20 Fairy tales: David Bowie, Kate Bush, The Beatles, Queen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*