Подкаст: Відтворювати в новому вікні | Скачати (18.0MB) | Репост
www.lector.pro представляє:
Теза про рекламу як рушія торгівлі і торгівлю як рушія прогресу – актуальна й незмінна відтоді, як існує і торгівля, і реклама. Утім, сфери застосування і першого, і другого невпинно змінюється. Якщо першому вітчизняному піарнику і маркетологу Миколі Гоголю, який у З0-ті роки ХІХ століття так розрекламував Сорочинський ярмарок, що бренд існує й до сьогодні, – було для роботи достатньо пера й паперу, а його сучасникам – скромних торговельних площ Полтавщини, то сьогоднішні процеси купівлі-продажу значно складніші і потребують інших інструментів. Останнім часом лише лінивий і недопитливий не ставав Інтернет-покупцем. Але ринок приватних електронних покупок – це лише маленька частинка вершини величезного електронного айсберга. І майбутнє за тими, хто зможе осягнути цей ринок, – вважає маркетолог Олексій Філановський. – Електронна комерція – це одна із переваг, які нам дає сучасний світ, інша річ – зміни тут відбуваються швидше, ніж вам хотілося б.
Лекторій: www.lector.pro
Та стежте за оновленнями на сторінці: www.facebook.com/lectorij
Be the first to comment on "Олексій Філановський Електронна Комерція минуле сучасне майбутнє Лекторій"