Подкаст: Відтворювати в новому вікні | Скачати (16.9MB) | Репост
www.lector.pro представляє:
Видавець письменникові – друг, товариш і брат. Але подеколи їм доводиться подолати тернистий шлях і побити чимало горщиків, перш ніж знайти спільну мову. Хоча, здавалося б, письменник і видавець мають дивитися в одному напрямку: письменник зацікавлений, або його книжки видавалися, а видавець, у свою чергу, зацікавлений, аби книжки письменника, якого він видає, продавалися. На практиці ж усе – значно складніше, бо чого хоче письменник, того не може видавець. А що вимагає видавець – того не хоче письменник. На думку видавця і голови правління громадської організації «Книжковий простір» Миколи Кравченка розірвати це замкнене коло не так уже й складно. Якщо письменник має ім’я, на якому видавець може заробити гроші, тоді саме видавець танцює під письменницьку дудку. У випадку, коли письменник – невідомий, рукопис – перший, а перспективи продажів – примарні, автор має довіритися видавцеві й виконувати усі його побажання. А щоб не здавалися молодому авторові вимоги видавця забаганками, йому варто оцінити книжковий ринок з позицій видавця, котрий не просто видає книжки, а веде свій видавничий човен бурхливим морем бізнесу.
Лекторій: www.lector.pro
Та стежте за оновленнями на сторінці: www.facebook.com/lectorij
Be the first to comment on "Письменник і видавець: книга як бізнес. Микола Кравченко. Лекторій"